2014. február 7., péntek

2014. Téli szezon az első részek alapján...

(AniChartos kép megtekintéséhez ajánlom a kinagyítást!)


Elöljáróban annyit hogy elég valószínű hogy a szezon végeztével át állok egy új pontozás rendszerre, ami annyit jelent hogy külön fogom pontozni mindent, és mindennek lesz egy értéke. Nem rég találtam, jó kis rendszer, hátul ütője annyi hogy valószínűleg ti csak annyit fogtok észre venni hogy több lesz az alacsonyabb pontszám.

Chuunibyou demo Koi ga Shitai! Ren, a Nobunaga The Fool, a Sakura Trick, a  Mikakunin de Shinkoukei, Hoozuki no Reitetsu, Nourin és a Z/X: IGNITON az amiket még szeretnék elkezdeni de egyenlőre feliratra várás van.

+1 örömhír számomra, megtudtam hogy tényleg folytatják a JoJo-t, ami azt jelenti hogy remélhetőleg nem csak az idén jövő harmadik, hanem a többi JoJo rész is anime adaptációt kap. Ami továbbá annyit jelent hogy még a JoJo's Bizarre Adventure: Stardust Crusaders előtt meg kell néznem az első két mangát egybefoglaló 2012-2013-as JoJo évadot! :D Éljen, végre kap egy normális Shounen is adaptációt! (És most parancsba adom mindenki feláll és tapsol neki xD)


Buddy Complex
Három részt láttam belőle, egy teljesen átlagos mecha animének tűnik egyenlőre, volt benne már egy csavar de elég gagyin jött le. Meglátjuk mi lesz vele, egyenlőre egész szórakoztató/nézhető még. Nem vagyok oda érte de a heti egy részt szerintem meg fogja érni!

Hamatora The Animation
Öt részt láttam eddig belőle, egy egész jónak mondható kis nyomozós shounen szerűség. Bár megjegyezném hogy ha a szuper képességeket nem viszik bele, hanem csak egyszerű kissé különc fiatalok nyomoznak, ez sokkalta jobb lenne.

Inari, Konkon, Koi Iroha.
Három részt láttam belőle, bevallom attól féltem hogy a Kamisama no Hajimemashita-hoz hasonlóan agyon poénkodott dolog lesz. Hát félig meddig az lett, de ez sokkalta jobb mint a KnH. Sőt számomra eddig a szezon meglepetése. Bár ahogy látom a többséget annyira nem fogott meg, legalább is a MAL-os jelenlegi 7.57 nem igazán arról árulkodik.

Mahou Sensou
Négy részt láttam eddig, és be kell valljam elég nagy csalódás lett. Nem fogom abbahagyni, viszont a szezon egyik leggyengébbe, agyon van szórva gagyi shounen elemekkel. Pedig maga a világa nem lenne egy nagy bukás... de így elég facepalm.. eddig.. 

Maken-Ki! Two
Egy részt láttam, és őszinte leszek, amíg a BD ki nem jön nem valószínű hogy többet fogok. Sajnos nem cenzúra mentes, és nem is láttam hogy lenne cenzúra mentes verziója. (Ha tévednék cáfoljatok meg.) Alapjáraton és szerettem, bár megmondom az őszintét.. jobban esett volna egy SekiRei Harmadik évad, csak ha már ecchinél tartunk.

Nisekoi
Négy részt láttam, bár hát hogy is mondjam, üzenném inkább a Shaft-nak hogy belekezdhettek volna valami értelmesebb anyagba is. Eddig egy átlag alatti iskolás szerelmes shounen-nek tűnik ami egyrészt tele van töltelékkel másrészt néha néha bizony iszonyat Boring... Nézem tovább mert ez a kulcsos alap story elég aranyos, viszont egyenlőre nem igazán tudom hova tenni, ráadásul ahogy hallottam a történet még mangába sem haladt nagyon sehova.

Nobunagun
Öt részt láttam eddig belőle. Átlag shounennél egy kicsivel jobb viszont nem nyűgözött le a megszállós story. De egész érdekes karakterek akadnak benne, kár hogy a főszereplőnkön kívül a többit elég ritkán mutogatják, pedig személy szerint kb a főszereplőn kívül az összes karakter jobb mint maga az FSZ.

Noragami
Négy részt láttam belőle és hát durván túl van pontozva. Legalább is érzésem szerint ez elég messze kéne hogy legyen a jelenlegi 8.0-tól. Egyébként olyan mintha a  Zetsuen Grafikájával, na meg olyan mint egy gyér agyon sablonosított Gintama klón lenne. (Ha végig nézem ezt a klón dolgot bővebben kifejtem úgy is.) Egyenlőre olyan so-so, elmegy, történetben nem erős. Olyan átlagnál kicsit jobb shounen, és csak azért kicsit jobb mert egész jó a hangulata.

Seitokai Yakuindomo*
Három részt láttam eddig, hát igen a világ legperverzebb diáktanácsa visszatért. Első részen kívül hozza az első évad hangulatát és vicceit, azt kell hogy mondjam már csak egy akármilyen kézzel fogható történet kellene neki, és baromi jó lenne. Így majd még elválik, egyenlőre így tovább a poénokkal!

Sekai Seifuku: Bouryaku no Zvezda
Két részt láttam eddig, bevallom ez egy egész jó anime, lenne legalább is ha erőteljesen a humorra állna rá. Őszintén elég komolyan veszi magát, ahhoz képest hogy kábé egy rakás bolond a főszereplő. Különcök, oké, kell egy story oké.. de miért kell halálosan komolyan venni egy olyan tervet amiről eddig legalább is azt sem tudjuk hogy mi. Idővel elválik, de ez eddig egy elég nagy kapufa.

Space☆Dandy
Négy részt láttam eddig, és bevallom a szezon eddigi egyik legjobbja, legalább is szerintem. Komolyan mondom hogy régóta nem vártam így (szezonális) animét, mint most ezt. Annyira jó a főszereplő trió, annyira beteg és bolond hogy nem lehet őket nem szeretni. Bár az is az igazsághoz tartozik hogy erre meg stílusban lehetne ráfogni hogy kissé Gintama szaga van.

Super Sonico The Animation
Két részt láttam eddig, és be kell valljam, meg vagyok lepve ennek is a pontozásán. Komolyan az animések ennyire nem vevők mostanában a reálisabb animékre? Nekem bevallom tetszik, komolyan. Nincs csilivili képesség (eddig, de remélem nem is lesz), se semmien extrák, egy egyszerű story egy aránylag átlagos lány szempontjából. Elválik mi lesz belőle, de a pontozás elég facepalm számomra.

Toaru Hikuushi e no Koiuta
Öt részt láttam eddig, egész jó kis anime, kicsit olyan Last Exile beütése van néha, pedig elég messze van attól. Story elmegy, ámbár nem látom nagyon haladni, öt rész alatt igaz volt egy csavar, de eddig lassan két óra alatt (ugye 5 rész = 1óra'40p kb.) nem sok haladást láttunk a jelenbe. Csak a múltat dolgozta fel inkább. Amit nem értek miért pont sok kisebb flashback-be kellet.

Witch Craft Works
Négy részt láttam eddig, bevallom legjobban a Mahou Sensou-hoz tudnám hasonlítani a szezonból. Pont ugyan olyan sablonos és bugyuta mint az. Alapjában a story sem jó, sőt inkább gagyi. Annyival talán jobb a Sensou-nál hogy kevésbé unalmas. Viszont több a harc jóval, ami azért nem pozitívum mert iszonyat gyér a CGI az animében.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése