2014. február 23., vasárnap

Tavaszi szezon. Trailerek.

Sziasztok.
Igen, tudom ígértem múlthétre a One Piece-t, készülget is, fele kész ígérem 2 napon belül az is kint lesz. Gondoltam mivel ez a szezon úgy is, hát közel sem mondható jónak, összeszedem a következő azaz a tavaszi szezonból azokat az animéket amikre már érkezett Trailer. Megpróbálom őket kommentálni, de pár perces videó alapján nem sok mindent lehet mondani.



Akuma no Riddle
Trailer alapján nincs se School, se Yuri genrés beütése, inkább akció dúsabb stílusra tippelnék, bár sokat nem tudunk meg a trailerből. Kíváncsi vagyok a Kadokawa mit hoz ki egy ilyen animéből.



Atelier Escha & Logy 
Grafikailag ha hozza azt amit a trailer mutat akkor már csúnya nem lesz. Legalább is nekem tetszett a trailerben mutatott grafika, ellenben történetben. Ahogy látom egy játék adaptáció lesz, amik az utóbbi években nem túl sikeresek.


Black Bullet
Első blikkre nekem olyannak tűnik mint a Coppelion, bár remélem nem lesz olyan. Trailere pörgős harcos, aránylag mutatott pár dolgot mire számítsunk. Ha nem megy át gagyi shounen klisébe, illetve nem lesz tele idegesítő és felesleges karakterekkel mint pl a Coppelion, akkor egy jó animének nézünk elébe.

Blade & Soul
Egy játék adaptáció, bár egy kicsit máshogy, mivel a B&S egy koreai fejlesztésű MMORPG, amit nagypiacra terveztek. Ám eddig csak Ázsiában játszató, sajnos. Eu remélem hamarosan indul mert nálam ez KI FOGOM próbálni játék lesz. Trailerból sok jót viszont nem tudok mondani, valamiért arra tippelek hogy egy Queen's Blade-s ecchi vonalon fog elmenni, de ne legyen igazam.

Break Blade
Elméletileg a Break Blade mozisorozat feldolgozása lesz, amit nem láttam és mostmár nem is fogok. Sorozatra kíváncsi vagyok, nekem bejött a trailere valamiért. Nem csak a mechák hanem úgy magában még a trailernek is szerintem volt egy jó hangulata. Na majd meglátjuk.

Captain Earth
Bevallom, nem igazán fogott meg trailer alapján. Lehet azért mert a Break Blade trailere mellett eltörpül, nem tudom. Adok neki is esélyt természetesen mivel a trailer nem minden.

Gokukoku no Brynhildr
A trailerben volt egy kicsit fanservice rész, nos azon kívül az egész brutál jó volt, nagyon tetszett. Csak nem lehetséges hogy 2 év után végre tudnak valami értelmesebb seinen animét alkotni!?


Haikyuu!!
Ámuljunk, bámuljunk, a japánok végre hoznak egy olyan animét ami nem foci, nem is baseball és nem is kosárlabda. Ugyan labdajáték, de legalább nem az a szokásos hármas amit már kicsit lehet unni. Trailer alapján tetszik, bár eddig nem volt biztos hogy nézem-e, ezután már az!


JoJo no Kimyou na Bouken: Stardust Crusaders
Nem tagadom, én ezt az animét szeretem, pontosabban ezt a sorozatot. Igaz még a 2012-es első két mangát feldolgozó animét sem láttam teljesen, de következő hetekben végig fogom nézni! Csak ezért az animéjét. Grafika szokásosan egyedi, ami a trailerben megy nekem baromira bejön, és nagyon reménykedek hogy folytatni fogják a JoJo mangák anime adaptálását!

Mahouka Koukou no Rettousei 
Egyik barátom olvassa a mangát és nagyon ajánlja. Bele fogok kezdeni, de őszintén a trailer alapján félek hogy egy szokásos shounen-é fog átmenni. Sok minden nem derül ki ennyiből, minden esetre Plantolva van ez is.

Marvel Disk Wars: The Avengers
Bakker Avengers-es anime, bakakkantok komolyan. Ezt is megéltük. Címe miatt nézni fogom, de lehet félni előre, kid genre miatt tuti valami gagyi story lesz, a Marvel adaptációk az utóbbi években nem éppen voltak fényesek, gondoljunk csak a Blade-re. De legfőképp: Robert Downey Jr nélkül nem Ironman Ironman!


No Game, No Life
Erős MMORPG beütése van az animének ami félig nem is baj, de ha ez is elmegy rettenet gagyi Fos Art Online-ba, stúdióstul fogom dobni az egészet. Esélyt adok de nem bizakodok nagyon.

Sidonia no Kishi
Egész bejövős a trailere alapján, erős sci-fi-s beütéssel. Remélem nem az a Heroic Age-s "elhitetem hogy jó a story, aztán kiderül hogy mégse" lessz benne. Normális sci-fit úgy is rég láttam.

Soul Eater NOT!!
Könyörgöm még mindig nem értem miért a Spinn off mangának kell adaptációt kapni, ide látom hogy az eredetinek az agyon fillerezett részeihez sem fog felérni. Előre félek de a cím miatt tuti nézem!




Rengeteg anime jön még Tavaszi szezonban, de egyenlőre ennyire találtam értelmesebb trailert. Egész jó szezonnak tűnik előre, bár ezt párszor mondtam már az elmúlt két évben és legtöbbször elég gyér lett. Ahogy magamat ismerem, ezeken kívül még vagy 10-15 animét nézni fogok! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése