2014. január 9., csütörtök

Freezing Vibration



Erre az animére mondhatnám hogy meglepetés lett, vagy inkább hogy kisebb csalódás, de összességében belegondolva, mind a kettő még is egyik sem. Inkább egy furcsa anime lett kisebb zavaró hibákkal viszont ecchi-hez mérten egy jó storyval. Őszintén megmondva, számomra egy nagyon jó ecchi volt az első évada én legalább is szerettem annak ellenére hogy a mangabeli guro jelenetek alig szerepeltek az első évadban, ráadásban rengeteg elhúzott fanservice rész volt, viszont nekem a pandorák és a novák világa nagyon bejövős volt. Tavaly (2013) év elején néztem valamikor, talán a tavaszi szezon alatt az első évadát. Pont azért kezdtem el azt hiszem mivel hallottam hogy jön a második évada a Freezing-nek. Ez a második évad az E-Pandora kutatás történet szálat és a Testvérek történet szálát dolgozta fel, bár ha jól tudom (ami nem biztos mivel én is csak úgy olvastam és nem olvasom a mangáját, bár mindig el akartam kezdeni), a mangában a Testvérek szála az E-Pandora szál előtt volt és nem közben. A története ecchihez mérten remek volt, az E-Pandorás szálra majdnem hogy azt kell hogy mondjam hogy nagyon jó volt, bár ezt így nem mondanám, de azt igen hogy nem rossz, nem volt rossz, sőt ha csak a történetét nézem egy gyenge 8pontot is kaphatott volna a cuccos.



Viszont voltak benne kisebb idegesítő hibák, csak sajnos elég sok. Mégpedig a karakterek hülyeségei vagy az ecchi jelenetek elég sokszor elrontották a hangulatot, amit adott, akár drámai volt akár akció dús. Én azt mondom hogy ezt meglehetett volna úgy oldani hogy ne legyen benne ennyi ilyen (számomra legalább is) zavaró jelenet. Történet elég E-Pandora szál története kidolgozott volt, volt benne négy-öt kisebb nagyobb fordulat ami miatt mondom hogy jó lett az évad. Tényleg elég sok ilyen volt, lehetett volna több is de szerintem az anime kihasználta a lehetőségeit ezzel nem volt gondom. A testvérek szála viszont nem igazán jött be, nem tudom hogy adaptálás miatt, de unalmas lett, és kábé hihetetlen. De úgy hihetetlen hogy lehetetlen. Nem akarok spoilerezni, de egy ilyen csajt földre kényszerít egy gyenge ember áá azért, ez kicsit erőltetett lett. Persze próbáltak a testvérek szálba belevinni a psychologycal vonalat, de szerintem nem sikerült, és ez rátett még egy lapáttal. Aztán Testvérek szál után folytatódott az E-Pandora kutatás szála, ugyan olyan jól ahol kezdődött. Átverések, szövetkezések, és kiderültek dolgok amik igazán jóvá tették a szálat. Aztán ketté szakadt a kutatóbázisunk pandora állománya kettészakadt (két csoportra), spoiler lenne hogy mire, így csak annyit fűznék hozzá hogy e miatt lett a vége igazán shounen szagú kicsit, mivel rohad-alomnyi harc volt a 9.-10.-11. részben, ha jól emlékszem legalább öt-hat helyszínen.


Az utolsó részben aztán jött egy olyan mondat ami miatt megint azt kell mondanom hogy ez az anime jóval többet érdemelne. Valahogy így hangzott: "Mik a Novák pontosan?" - igen így írásban nem jön át de nézve az utolsó részt remek lett(bár eléggé elkapkodottan zárták le). Pont ez miatt remélem hogy jönni fog egy Harmadik évada nem sokára a Freezingnek, mert azt kell hogy mondjam, hogy a DxD mellé a másik ecchi aminek jó története is van. Főszereplőket nem írom le külön, hiszen az első évadban ismerkedtünk meg velük, viszont volt rengeteg új Pandoránk akivel meg kellett ismerkednünk, illetve a kutatóállomáson dolgozó ember is rengeteg volt. Sajnos kevesebbet szerepeltek ők, pedig volt köztük érdekes karakter is és kissé sablont idéző karakter is. Opening-Ending Páros rendben volt szerintem. Nem tetszett különösebben de hallgatható volt. Grafikai részről is hozta az év szintjét. Részemről egy 7/10-et adok neki, volt benne jó és rossz is bőven.


Pro: 
- Jó Story egy ecchihez képest
- Drámai részek jó belekeverése
- Látványos harcok
- Fordulatok
- "Respect" Karakterek (Főleg Chiffon)

Kontra:
- Néhol gyengülő hangulat
- Testvérek történetszála gyenge volt
- Rövid volt szerintem, lehetett volna néhol kidolgozottabb
- Sok kisebb hiba
- Eléggé elkapkodott lezárás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése