2013. október 14., hétfő

2013. Őszi szezon az első részek alapján.



Mindenek előtt szeretném leszögezni hogy ritkán van olyan hogy ha valamit elkezdtem szezonálisan azt nem fejezem be, általában ha egy felirat nem jön hétről hétre akkor kivárom a végét és egybe letolom újra az egészet. Jelen esetben majdnem az összes őszi eltervezett animébe belenéztem, pár kivétellel. Kyoukai no Kanata /sajnos csak késve fogják fordítani/; Pupa /Remélem ezt nem felejtik el Ricz-ék, legjobban várt a szezonban/; Yowamushi Pedal /Feliratra vár/) Tovább..

2013.10.15 10:45   UPDATE: Samurai Flamenco és az Outbreak Company is felkerült, valamint a Diamond no Ace is amit kifelejtettem.

Jöjjenek akkor betűrendben:
Aoki Hagane no Arpeggio: Ars Nova

Első rész alapján csalódtam, az első szezonos ami full összevisszaság lett, storyról alig tudunk meg valamit. Sci-Fi lévén végig fogom nézni még ha nagyon gáz is lesz, de mindenképpen csalódtam benne. Az egész Grafika Full CGI lett, és nem a jobbik fajtából, lehetett látni a Trailereken is hogy nem a legszebb CGI lesz idén. A Tengeralattjáróknál meg a hajóknál még hagyján, illetve a hajó "pajzs" része szép volt, de a karik cefet rondán néznek ki. (Csak az Első részt láttam.)

BlazBlue: Alter Memory

Na ez az anime az ami még az egyel feljebb írt Ars Nova-nál is 10x jobban bekavart. Úgy az egész dolog szórakoztató, lenne ha értenénk is belőle valamit. Egyik barátom azt mondta hogy kár is folytatnom, mert ha a játékával nem játszottam (lévén játékból adaptált anime), akkor ló*aszt sem fogok belőle érteni. Egyenlőre pár részt még adok neki, de ez áll a legközelebb ahhoz hogy félretegyem egy kis időre. (Csak egy részt láttam belőle.)

Coppelion

Gond van erre fele is, Trailerek alapján sokkal szebb grafikát vártam főleg a karakterek terén. A hátterek szépek, tiszta STALKER vagy METRO feeling (gyengébbek kedvéért mind a kettő egy PC-s játéksorozat ami hasonló környezetben játszódik) ettől az egész. Viszont negyed annyira sem akció dús sajnos, történet bontakozik ki, a HÁROM főszereplő csaj közül KETTŐ elviselhetetlenül irritáló. Ahhoz képest hogy ha az információim igazak, már 2010óta váratják ezt az animét, ehhez képest többet lehetett volna várni. (Két részt láttam belőle.)

Diamond no Ace

Egy sport anime, nevezetesen Baseball-os, reménykedem hogy alakítani is fog. Főszereplő elég shounen kari szagú, ennek ellenére szórakoztató amit le bírt művelni. Csak egy részt láttam, belőle, nem várok el tőle se hiperszuper story-t (lévén sport anime), se a One Outs-hoz hasonló (általam oly kedvelt) elmejátékos baseballozást. Remélem azért a Touch vagy a Cross Game-hez mérten a főhős barátaira is fog időt szakítani a sori, és nem csak a főhősre.


Freezing Vibration

Nem tagadom, nekem a sok körítés rész mellé az első évada is tetszett, még akkor is ha gore jelenetekben jóval alább adott mint a manga. Az évad kb ott kezdődött ahol a másik abbamaradt, elvileg, pedig olyan érzésem volt mintha kihagynának valamit. E-Pandorás dologra kíváncsi leszek, és remélem attól még mert Ecchi a történetre is épít és nem csak a Fanservice-t tolja az arcunkba. (Csak az első részt láttam még belőle.)

Galilei Donna

Csak az első részét láttam, érdekes ugyanakkor furcsa anime lesz ez, mintha még 2hónapja azt olvastam volna hogy rejtélymegoldós dolog lesz ebből (amit nagyon csipázok), de egyenlőre a kezdésben Sci-Fi elemektől kezdve minden volt csak rejtély nem. Remélem kihoznak belőle valamit, hiszen csak 11 részes évad lesz.

Golden Time

Ez volt az első őszi szezonos anime amibe belenéztem. Megmondom eddig elmegy, nagy története nincs romantikus dráma akar lenni, jó pár karival. Lehet hogy nem lesz egy Toradora, sőt még a közelében sem, mindenesetre kellemes kis sorozat szóval egyenlőre kivárok vele. Pedig a KamiNomi-n és a Toradora-n kívül nincs olyan anime amit nagyon szeretnék a műfajből.(Két részt láttam belőle.)

Kuroko no Basuke 2nd Season

Jött a második évaddal a Kuroko is, ott folytatódik ahol az első véget ért. Csak az első részt láttam belőle, de Not Bad, egész jó kezdés, kíváncsi vagyok a többi Generációs tagra is, és a pörgős kosármeccsekre is, még ha a kosárlabdát igazából nem is igazán szeretem. Nagy hypje van most meg ennek, ez ki szokott akasztani, csak storyban is alkosson ha már ennyien várták!

Kyousou Giga (TV)

Beteg és bolond egy anime, össze vissza OVA-k után legalább a történetet felvázolja, ez mindenképpen hatalmas pozitívum. Szerintem viszont mint őrült egy anime lévén rossz szezonban fut, mert őrült animéknél a Kill la Kill (Majd lejjebb jön az is.) egyenlőre mindent visz. Mindenesetre én folytatom Tükör-Kioto nézését.

Machine Girl wa Kizutsukanai

Az első részét Kábé olyan Harminc-Negyven perce láttam. Egész jó anime első rész alapján, shounen klisék és sablonok azok azért jönnek, ennek ellenére ez a kicsit Steampunk-os mágiával teli világ bejövős dolog. Ami viszont nagyon nem bejövős az Yaya (Főszereplő csaj) viselkedése, túl genki, és túlsok fanservicet adott. Grafikán néhol meglátszott hogy CGI az egész, kicsit szétesett.

Magi: The Kingdom of Magic

A Magi is jött fél év szünet után a második évaddal, és kapásból az első HARMIC másodperc után meglepett engem. Sok karit mutattak, egy valószínsittem hogy előretekintésben a storyban. Persze utána visszatértünk oda ahol a story folytatódott, Aladdin hozta a beteg formáját, és a story is megindulóban volt az első részben már. Rengeteg új szereplőt is kaptunk egyből eltárolni magunknak. Remélem nem rontják el és akkor jó pont esélyes a dolog. (Csak az Első részt láttam.)

Nagi no Asukara

Egy érdekes Fantasy elemekkel tűzdelt romantikus dráma lesz ebből valószínűleg. Az első két részt láttam, azt mindenképp állítom hogy az egyik legszebb grafikai dolog a szezonban az amit itt a Nagi no Asukara-ban a tengeri faluval csináltak. A történet még alakulóban van, ez felejthető bűn jelen esetben mert hogy 26 részes lesz a sorozat, szóval még messze a vége.

Outbreak Company

Meglepett az első rész, egész jó volt és tetszett, annak ellenére hogy egy paralell world-ös story lesz az egész. Csak azt remélem hogy az Otaku-s bolond stílusát megtartja, egész bejövős volt. Meg az is hogy próbáltak valami értelmet is adni a két világ kapcsolatának, ergó nem úgy hogy csak átkerül minden magyarázat nélkül, mint egyéb más Paralell world-ös storykban. Ugyan a főszálról nem tudtunk még meg semmit, de nagyon remélem valami értelmes story-t is kapunk egy nagyon gyönyörű fantasy világ mellé. (Na meg remélem hogy lesz rá fordító végig !)

Phi Brain: Kami no Puzzle - Shukuteki! Rätsel-hen

A Phi Brain harmadik évada, magyarul Daimon Kaito és a többiek visszatértek, de nagyon vártam,  imádom a rejtvénymegoldós dolgokat, az első két évadot is szerettem. A történet ott folytatódik hogy Jin emlékeit szeretnék visszahozni, és a dolog kapásból beindul, megismerkedünk pár új arcal, köztük egy bizonyos Rätsel-el is, aki kapásból mókát ad az elejére. Csak egy részt láttam, de már ebben is volt Két-Három rejtvény.

Samurai Flamenco

A hőssé válós dolog miatt számomra kicsit Tiger and Bunny beütése van, ennek ellenére mégis merőben más, egyáltalán nem egy Copy az egész. Hát igen, hőssé válni nem olyan könnyű mint a filmekben, egyik főszereplőnk pedig megpróbál az lenni, emberi határokon belül. Az első részből sok minden nem derült ki, karakterek személyisége van kialakulóban egyenlőre, majd meglátjuk mi lesz ebből, de ennek van még ideje, hiszen ha minden igaz 22 részes lesz.


Striker the Blood

Ebből két részt láttam, de már az első is lesújtott, mert bűn gagyi klisés sablonos shounen szaga van. Sajnos nagyon pozitívumot sem tudok mondani, titkolózás van, storyról töredékek derültek ki. Maga a világ jó lenne ha látnánk is belőle valamit, egyenlőre egy sima város hatása volt az egésznek, amibe bele van magyarázva hogy szörnyek városa stb.. Remélem ennél is mélyebbre már nem süllyed. Ettől függetlenül egész jópontokat kap MAL-on, szóval gondolom a shounen kedvelőknek bejön.

Kill la Kill

Na és a végére hagytam a nagyágyút, ami szerintem eddigi két rész alapján a szezon legjobbja. Egy brutálisan őrült beteg anime, harcal, ecchivel mindennel ami kellhet. Ryouko Halál laza, karik szerethetőek, és igaz hogy a story eddig nem sok, de gondolkodjunk csak, a Tengen Toppa Gurren Lagann, ami az én és sokak nagy kedvence, honnan indult és mi lett belőle? És hogy miért a TTGL-t hozom fel? Mert ugyan az az ember készíti a Kill la Kill-t aki anno a TTGL-t. Ez az eltúlzott rajzokban is meglátszik.













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése