2013. október 22., kedd

Dragon Age: Blood Mage no Seisen / Dragon Age: Dawn of the Seeker


Dragon Age egy elég sikeres RPG játéksorozat, amit én is nagyon szeretek, játszottam a részeivel és a legjobb RPG-k közé sorolom. Ez a mozifilm az egyik játék történéseinek egy részét dolgozza fel.
Előre leszögezném hogy aki a mozi megnézése miatt nem akarja kipróbálni a játékot az nagy hibát követ el, a játéka milliószor jobb. A világot imádom, legjobban a Berserk világához tudnám hasonlítani, egyébként meg a Berserk kábé minden másban fényévekkel jobb volt ennél. Azért nem szeretem a mozifilmeket animében mert túl tömörek néha, például egy remake mozi, vagy egy ilyen feldolgozás. A Dolgok felét kihagyták, a storyt is kissé átírták, így lett belőle egy összeesküvéses gagyi sablon, szóval marhára nem vagyok lenyűgözve, sőt rohadtul csalódott vagyok. Egyszerűen ez egyáltalán nem lett tömör, lassú lett, 90 percig lassú unalmas és nem mellesleg vontatott volt nagyon, nem egyszer untam a dolgot. Storyt átírták kicsit, legalább is a játékban pöppet másra is emlékszem, ki is hagytak, így lett belőle ez, egy olyan összeesküvéses story amiben se csavar nincsen, se izgalom, csak vontatott szenvedés.


 Egyszerűen egy szálon végig vitték lesz ami lesz alapon. Elképesztő csalódás volt számomra a mozi a játékok után. A vége is olyan No Comment lett, a lehető összes meglévő dolgot lezártak pozitívan. Karaktereknél még mindig Cassandra a favorit, bár elég kevés dolgot tudtunk meg itt róla, viszont kicsit badassebb kari lett, játékban nem volt ennyire kemény. Regalyan egy elég sablon kari volt, mind a viselkedése mind a gondolkodása kábé egy 5 éves szintjét súrolta a mozifilmben, itt nem igazán szerettem. Avexis akire egyátalán nem emlékszem a játékokból, pedig valószínűleg szerepelt ott is, rettenetesen megírt kari volt. Be volt vezetve mint egy ok vagy egy cél, még is kb 3x szerepelt 2 percet. Hangok borzalmasak lettek, AD1: Amikor elfordult a kamera és nem látszódtak a szájmozgások nem volt hang, pedig felirat igen, szóval valószínűsítem elég ratyi verziót szedtem le. AD2: A hang szájráillesztése nem egyszer elcsúszott nagyon csúnyán, de ezt is fogjuk rá arra hogy esetleg rossz verziót szedtem le. AD3: Ami a legjobban zavart az az hogy a karakterek hangjai nem illettek hozzájuk, Cassandrának egy Claymore-s Clare hangot tudnák elképzelni, nem tudom ki volt a Seeyu-ja de nagyon nem illett hozzá.


Grafika felemás lett, egyfelől baromira műanyag érzésem volt néha, ráadásban a mozgások rettenetesek voltak egyszer-kétszer, előfordulhat hogy a képeknél ez nem érzékelhető de higgyétek el hogy a CGI mozgás animációja pocsék volt. Másfelől viszont voltak jó dolgok is, a kameramozgatásos trükkök tetszettek, főleg a legelső fightnál, olyan volt mint egy szembe nézetes Hack and Slash, megmondom az a dolog tetszett. Lehet hogy próbáltak rámenni hogy a grafika "játékszerű" legyen, hátha jobban átadja a játék hangulatát, de hát megsúgom, nagyon nem adta át, cseppet sem. A játék iránti tiszteletem, és a negatív pontozások miatt felfele kerekíttek és ultra gyenge 6/10et adok.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése