2013. október 12., szombat

FT x Rave / Fairy Tail x Rave Master OVA


Őszintén megmondva, a Fairy Tail 175 részét megbírtam nézni, viszont a Rave Master 51 részét nem, és az OVA megtekintése után kicsit el gondolkodtam hogy a Fairy Tailt sem a hatalmas történetéért szerettem. Az tény hogy lehet adok még egy esélyt a Rave Master-nek, talán nem okoz csalódást, viszont ha így teszek (és tetszik is, akkor..) nagyon valószínű hogy mangáznom kell az anime után, ráadásban a storyból elég sok hátra van, Rave Wikia szerint az anime után még vannak Arc-ok, nem is kevés, szám szerint HAT. Ami mangában annyit tenne hogy 298 fejezetes az egész Rave Master manga, és az anime a 95. fejezetig dolgozza fel azt, tehát marhasok manga fejezet  lenne az. Erre rátesz hogy nincs a mangára magyar felirat így nagyon lassan tudnák haladni angolul. Ha érdekel a története, vagy kevésbé sablonos mint a Fairy Tail akkor lehet viszont tovább viszem, persze ehhez az kell hogy eljussak oda hogy el tudjam kezdeni, végig érjek, és tetsszen is.(Első sorban van 1-2 sorozat amit előtte mindenképp megnézek.) 


Ez az egész OVA egy vicc volt kábé, azon kívül hogy felhívta a figyelmemet a Rave Master-re semmi pozitívumot nem tudok róla elmondani. Lerítt róla hogy csak a jelenleg is (mangában) futó Fairy Tail-t akarják vele felhúzni. Persze nekik ez így éri meg, de nem értem miért így kellett ez, már az Openingben látszott hogy egy Rave-s kari sem volt ott, az összes Fairy Tailből szakított régi kari ott volt egy nagyon jó új Openingen belül de egy Rave-es sem. A poénok eszméletlen gagyik és laposak voltak, nagyon alul teljesített, és ez az ami miatt nálam bukott az OVA hatalmasat. Alapjáraton a Fairy Tail számomra egy hangulat anime volt, a hangulatért néztem, nem az egysíkú ugyanakkor néha-néha szórakoztató karikért, és nem is a sablonos Arc-okért, hanem a hangulatáért amit bevallom, szerettem. (Bár megjegyezném Fairy Tail mangáját nem olvasom de mostanság jókat hallok róla, remélem az Aréna harcos kliséből valami egyedi dolgot kihoznak majd.) Fanservice is eléggé zavart, OVA lévén kell bele de nem ennyi.. ráadásul ez egy Crossover OVA nem sima, emlékszem pár hónapja a One Piece x Toriko x Dragon Ball Crossover OVA-n mi epic fightot leművelt a Luffy-Toriko-Goku hármas, sőt a Zoro-Zebra-Vegeta hármas is. Itt valami eszméletlen gyér harc volt, nem is erőlködtek nagyon, még egy gyenge történetet sem bírtak kitalálni az OVA-nak, Fairy Tail egyik gonoszát lecosplayeztették azt ott a gyilkos játékgép.


Ami még nagyon Zavaró volt hogy a két női főszereplő nagyon eltűnt, két-három pillanat volt amikor azt lehetett érezni hogy tényleg főszereplők, aztán érdekesebbnek találták Gray és a Rave-s csávó "dolgait", nevezzük "Lányoknak szánt fanservice"-nek! Színvonaltalan volt, és valószínűleg ezt az OVA-t majd csak a megszállottabb rajongók fogják élvezni, persze lehet hogy tévedek. Grafika egész szép volt, sajnos csak 480p-t találtam de így is ezen a fronton nem volt gond. Ez a Külön Opening és Ending sem lett rossz, zene és a képi dolgok is rendben voltak, bár fent említettem hogy én nem fedeztem fel benne Rave-s karit ami zavart ha már Crossover. Tőlem egy 4/10-et kap, és azt is csak azért mert felhívta a figyelmem a Rave Master-re. Hiro Mashima egy elit mangaka lenne szerintem, sőt Fairy Tail-al egy One Piece szintű dolgot is alkothatott volna ha nem megy rá a sablonokra, és ezért remélem hogy annó jó pár éve amikor a Rave-t írta,  nem hibázott!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése