2013. október 3., csütörtök

Watashi ga Motenai no wa Dou Kangaetemo Omaera ga Warui! / WataMote


Először úgy volt hogy nem kezdek bele, de a szezonból volt pár anime amit első rész után már nem bírtam (Brothers Conflict; Makai Ouji; Uchouten Kazoku/bár Uchouten lehet kap egy második esélyt/), így bevállaltam a Wata Mote-t. Nem volt rossz, de közel sem vagyok annyira lenyűgözve tőle mint egy-két ember. Antiszociális téma mindig egy elég tabu dolognak számít érzésem szerinte, egy kezemen megtudom számolni hány olyan anime van ahol szó szerint antiszociális a főszereplő, szóval nem az a műmájer, hanem tényleg az. NHK-ben az volt az egésszel a problémám hogy próbált egy utat, egy személyiségfejlődést bemutatni, de nagyon gagyin sikerült, így a szememben elbukott. Na most a Wata Mote kicsit más volt, mert egy deka komolyság sem volt benne, az egész egy vígjáték volt, és szerintem ez egy nagy hibája is az animének, akár hogy szép és szerethetően őrült volt Kuroki Tomoko, de semmit sem változott 12 rész alatt, ugyan az a beteg nősténykocka maradt, max elhatározásban és stratégiában változtatott egy keveset. Nagy storyt mily meglepő, nem hozott Tomoko-n kívül egy-két olyan kari volt aki még többször feltűnt (durci öcsike; bombázó volt osztály társ), de a legtöbb részben Tomoko random hülyeségeit figyelhettük.


Azért a kiparodizálós részékeken jót lehetett röhögni, kapásból első részben azt hiszem egy Death Note parody-val kezdett, míg most hogy láttam, az utolsó részben egy Shingeki no Kyojin  parody-val zárt, és közben is volt pár ilyen. A legtöbb paródia egyébként tényleg jó lett, legalább is nekem tetszett. Hát ahogy láttam nagyon megoszlottak a vélemények, valaki imádta, valaki meg inkább egy "tragédiának" tartotta ezt az animét, én azt mondom hogy elég pengeélen táncolt. Ugyan nem volt mély zuhanása hozta a saját elmebeteg poénokkal tűzdelt szintjét, de semmi sem haladt. Minden rész full random volt, animében pedig teltek a napok pedig, Kuroko képzelgései voltak talán a legjobbak, de valahogy az egész semerre sem haladt, a kezdő céljához közel sem került. Sodorta saját magát nagyon kellemetlen helyzetbe, volt köztük ami nagyon gagyin jött le, de volt ami hatalmas WTF volt a jobb értelemben. Ezért én azt mondom, se nem volt kiemelkedő, se nem volt szörnyen rossz. Akit érdekel a téma (engem pl legjobban azért érdekelt mert női szempontból mutatja be, csak azt sajnálom hogy a komolyság kimaradt), annak ajánlom de annak is akik csak egy beteg poénokkal tűzdelt néhol iskolában is játszódó vígjátékot akar látni.


Mindenképp az anime legnagyobb pozitívuma a főszereplő Tomoko volt, hihetetlen, őrült, bolond és szerethető karakter. Ennek ellenére azt kell hogy mondjam: Impossible, mint karakter oké, de valós helyzetben életben nem működne, ami nem nagyon nem megy nem kell erőltetni. Nála ez úgy nézett ki hogy erőltette, majd stratégiát váltott, aztán az új stratégiát is erőltette, és ezzel ahelyett hogy népszerű lett volna csak maga alá tett. (Itt nagyon lehetett érezni hogy hiányzik az a bizonyos minimális komolyság.) Grafika nem volt méltó 2013hoz, de szerintem egy ilyen beteg vígjátéknak animének bőven jó volt, nem kellett ide csili vili szarság, grafikailag szerintem hangulatos lett. Az Openinget ne hagyjuk ki, a szezon legbetegebb és egyben talán a legjobb Openingjét hozta a Wata Mote. Közepesnél picit jobban szórakoztam, nálam 6/10. Minden esetre szörnyű nem volt, tehát esetleges második évadot random szórakozásként szívesen megnéznék, akár a közeljövőben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése