2013. november 18., hétfő

Kimikiss Pure Rouge


Majdnem egy hete hogy utoljára befejeztem animét és azóta semmit sem írtam a blogra, közben természetesen próbáltam haladni más animékkel de Completed animém nem lett így nem tudtam miről. Viszont a Hajime no Ippo-t elkezdtem, sőt elég gyorsan haladok vele, majdnem a 30.résznél járok(bár eddig felemás véleményem van róla), illetve a Higurashi no Naku Koro Ni-t folytattam, ott a Második évad 20.részénél járok(tehát már csak 4 rész van hátra meg a 3 OVA), valszeg az Ippo-val csak legkorábban jövőhéten végzek, a Higurashi-val még e héten fogok. Kimikiss Pure Rouge-ról elöljáróban annyit hogy körülbelül Ötször töltöttem le majd töröltem az elmúlt bő Két-Három hónapban, mindig kellett a hely valami másra, múlt hét csütörtökön viszont ténylegesen elkezdtem, és most már a végére is értem. Érdekesen indult de erősen visszaesett, az egész egy sima iskolás romantikus cuccos volt, talán a karakterek személyiségei emelték ki az átlagból őket, de más meg visszasüllyesztette szerintem átlag iskolás cuccossá. Komoly története nem volt, egy-egy laza szál volt, mellé a karakterek egymáshoz való viszonyulásai, szerles A-ba B, B-be meg C, szóval valahogy így nézett ki a dolog. Ha azt hinnétek hogy itt szerelmi háromszög volt akkor tévedtek, ez nem háromszög volt hanem Decaeder(azt hiszem a Tíz szög így van, ha nem elnézést), komolyan, volt Három-Négy páros, és melléjük Egy-Két olyan embere akik még vonzódtak az adott páros egyik tagjához.


Ami kissé fájt az hogy elég WaDaFukk módra adták meg a párosokat, szóval volt egy furcsa fiú egy normál lánnyal, egy normál fiú egy nagyon furcsa lánnyal, egy visszahúzódó fiú egy visszahúzódó lánnyal, és ez volt úgy az Ötödik részben a felállás. E mellé voltak jó sok olyan karakterek akik random vonzódtak egymáshoz, szóval részben nem volt ilyen szempontból kiszámítható, de. Ami a legjobban zavart engem az az hogy amit az elején lehetett sejteni hogy mi fog történni egy adott páros között az BEJÖTT! Végig érződött az animén hogy nem akar erre a gyere kori barátos sablonra építeni és a párosokat széthúzza egymástól, majd a végén jön a sablon ending, nem értem miért kellett ennyire elcseszni. Apropó a vége, elég lezáratlannak éreztem nem egy szálban, volt legalább NÉGY függő kapcsolati szál a karakterek között, amit igazából így utána járva nem csodálok annyira, mivel a manga még nem ért véget mire az anime igen. (Manga: Published: Aug 26, 2006 to Mar 27, 2009 ; Anime: Aired: Oct 7, 2007 to Mar 23, 2008) Szóval bő egy évig még futott a manga, gondolom az bőven elég volt egy normálisabb lezáráshoz. Nem mellékesen már a 18.részben éreztem hogy hoppá már csak 6 rész van hátra, ezt hogy zárják le normálisan? Mint feljebb írtam, s később kiderült: Sehogy.


Egy apró dolog még azt észre vettem hogy próbál ez az anime építeni az iskolai klubbokra illetve a karakterek hobbyaira, ami először nagyon jól jött le, volt foci klub, udon klub, film klub, zenekar, stb.. Először nagyon jó volt látni, de valahogy semerre sem indult egyikből se ki a film klubbon kívül. Karakterek részben jók voltak az egyik részük, de nem mind, rengeteg pocsékul megírt karakter volt aki el-el tünedezett, alig-alig jelent meg satöbbi. Sorolom ilyen bődületesen rosszul megírt karakter volt: Kai Eiji; Sakino Asuka; Aihara Nana; Kuryuu Megumi; Shijou Mitsuki; Satonaka Narumi. Pedig belőlük a fele főszereplőként lett bemutatva még is ez lett belőle, szóval ilyen tekintetben is az anime nem használta ki a lehetőségeit. Kouichi véleményem szerint egy visszahúzódós de alapjában egy átlag srác volt, kár hogy a végén az ő szálát elcseszték, illetve annak ellenére hogy ő volt az elvi leges fő főszereplő volt neki is pillanata amikor durván a háttérbe került. Mao feltűnésével kezdődik az egész anime, és az a minimális történet amit az anime során látunk is. Maga a karakter szerintem szórakoztató volt, csak kicsit logikátlan, főként a végére gondolok. Yuumi aranyos visszahúzódó kis csaj volt, szerelméért mindent megtett és megint azt mondom hogy a vége a szememben őt is lerombolta, ha tudta hogy Kouichi nem tudta hogy ő tudja hogy szerette mást is akkor mire volt jó ez az egész? (Logic Fail) Kazuki egy teljesen átlagos srác csipáztam, az ő kapcsolata volt a legjobb, bár nem miatta. Hanem Futami Eriko miatt aki nálam az anime "MVP"-je lett, aki nem tudná az MVP jelentését legértékesebb játékost jelent, jelen esetben a legjobb kari volt szerintem ő. Egy-két mondása a kis csajnak zseniális volt, kísérletezései furák, szórakoztató volt, és egyáltalán nem egy átlag sablon karakter.



Grafikailag 2007-2008hoz képest alul teljesített, a legjobb minőség is amit találtam az egy 480p-s DVD verzió volt, karakterek szépek voltak, viszont rengeteg ronda háttér volt és elnagyzolt jármű ház vagy egyéb.  Ami külön érdekes hogy Aihara egy fényképező nélküli telefonnal tudott fényképezni.(xD) No és mivel nagyon kukacoskodó vagyok még egy dolog amit a grafika számlájára írok, volt pár olyan rész hogy Sakino foci klubba gyakorol, 5 méterről az üres kaput lövöldözi, és mikor a kamera megfordul látni hogy a labdák fele MELLÉ MENT! Pontozásban én személy szerint 5/10-et adok, voltak jobb rosszabb részei, de nagyon gyér befejezést kapott. Aki szereti a romantikus iskolás dolgokat ajánlom, amúgy meg összességében nem volt rossz, csak egy átlag cuccos, vannak erősebbek ennek a kategóriának a mezőnyében.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése