2013. november 7., csütörtök

Seitokai Yakuindomo



Egyszer már belekezdtem, akkor valahogy nem volt kedvem hozzá és már az első rész után félreraktam, pedig nem szoktam egy animét az eleje alapján leírni. Most egy barátom ajánlására folytattam, na meg mivel jövőre jön a Második évada, egyébként egész jó volt. Valamiért volt egy Hen Semi beütése, csak a Hen Semi meg is mutatta nem csak poénkodott vele, bár az egy eléggé más tészta anime volt összességében. Nagy storyja nem volt, ez volt az egyik legnagyobb hibája, haladt ugyan az anime, de szinte semerre, 13 rész alatt eltelt pontosan egy teljes év és végül is elmentek az egy-egy részes epizodikus szálak, de egyben nem váltották meg a világot. A humora nagyon ott volt, nagyon perverz cuccos volt, ritkán látni részenként ennyi perverz poént iskolás animében, ráadásul itt a perverzség forrásai és kiváltó okai a lány karakterek voltak, szóval volt benne egy WéTéeF faktor. Rengeteg perverz utalás is volt, nem csak szóban képekben is, nagyon sokaknak szerintem leesett, de emellett nagyon sok önismétlés is volt sajnos.



Pont ezek miatt nem egy mindennapi sulis anime, elég beteg cuccos azért, de aki vevő rá. Bár megmondom az őszintét, tetszett nagyjából nem volt rossz, de szerintem a Hen Semi Epic perverz szintjétől nagyon messze volt. Igaz abban sem volt történet, de amit azok leműveltek. De vissza a Seitokai Yakuindomo-hoz, sajnos iskolás animék révén nem maradtak el a sablonok és a sablonos részek, amikből volt pár. Tengerparti, fesztivál, sportnak, kulturális fesztivál, újév, Valentin nap stbstb volt itt minden, és csak a viccek miatt volt érezhető hogy nem egy átlag cucc. Nagyon nehéz erről az animéről írni egyébként mivel konkrétan nem haladt semerre a dolog, poénkodtak, az idő telt történtek epizodikus dolgok és kábé ennyi, eltelt az animében egy év a 13 résszel. Egyébként bárki bármit mond, az OVA-ját megfogom nézni ha lesz rá felirat, illetve a téli szezonban induló második évadának is nézője vagyok/leszek ha valamelyik fansub csapat viszi. Amúgy meg elég gyorsan kivégeztem ezt az animét, 5.én éjjel elkezdtem, 6.án este meg már befejeztem, pedig közbe másik szálon néztem Umineko-t is. Karakterek miatt volt ez az anime igazán beteg. Amakusa Shino elnökasszonyság nem volt könnyű eset, lefárasztotta szegény fiú főhősünket a beteg néhol nagyon félreérthető gondolataival. Hagimura Suzu miatt sok poénban jött önismétlés főleg a méretei miatt, mivel durván Lolicon volt, ennek ellenére szórakoztató karakter volt ő is, egyébként vele rakhattak volna be több olyan részt ahol okoskodik, neki nagyon jól állt.
Shino elnokasszonyság és Gagelős maci uraság. xD



Shichijou Aria a gazdag ámbár igen buta leányzó, szórakoztató volt ő is, az elnökkel egyetemben nem fogta vissza perverekedésben magát. Tsuda Takatoshi a fő főszereplőnk, az anime egyetlen férfi karaktere akinek 3 mondatnál több jutott, nem volt vevő a perverzekedésre, de jól tartotta magát. Igazából eléggé simán célpont kari lett, tipikus shounen beütéssel kb a karinak annyi szerepe volt hogy a fiú néző tudjon vele kissé azonosulni, mert igazi szerepe nem volt. Yokoshima Naruto a perverz tanárnő, na ő is megér egy misét, eléggé HARD volt amit művelt néha, nem volt könnyű eset ő sem. Összességében az animét a karakterek és a poénok vitték el a hátukon. Opening Ending páros odavágott, főleg az OP ahol már csillantak a dolgok, Grafika elég csili-vili lett, de nem baj illett az animéhez ahogy a karakter desing is el lett találva. A le SD-sített fejek különösen beleillettek és nagyon jók lettek. Sajnos bármilyen minimális story nélkül azt kell hogy mondtam hogy csak 6/10et kap tőlem, de mint említettem nem volt rossz, és nézője leszek a következő évadjának! Minden ecchi fannak ajánlom egyébként a Hen Semi-vel karöltve!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése