2013. szeptember 26., csütörtök

Doctor Who? (2005) S07



Ritkán írok élőszereplős sorozatról, tekintve hogy animés véleményeimet írom le nagyrészt a blogon, viszont most kivételt teszek, sőt az esetlegese befejezett sorozatokról is ide fogom írni a véleményem. Nem vagyok sorozat guru, inkább tartom magam animésnek most egy-kettőre rákaptam. 29.én véget éri Breaking Bad biztos fog tőlem kapni egy irományt. Ajj Ajj már az új Doctor Who? is a hetedik szezont taposta bizony, az 1963as több mint 20 évadot és 9 doktort megélt sorozatot még nem láttam, valahogy olyan eszméletlen soknak tűnik hogy nincs erőm belekezdeni, főleg hogy az első 10 évada fekete fehér, és felirat sem igen van pár részre. Elöljáróban annyit hogy először én 2005-2006 fele "találkoztam" a Doctor Who?-val, az RTL-en ment azt hiszem délutánonként Ki vagy Doki? címmel. Hihetetlenül megkedveltem a dolgot, az X-Akták mellett talán az egyetlen epizodikus sorozat amit nagyon megszerettem. Azt hiszem a második évad végéig láttam az RTL-en, amikor Rose utoljára szerepelt ott hagytam abba. Igen akkortájt nem voltam olyan "profi" a neten és nem tudtam utána nézni. Kár volt, kb 2010 után aztán folyamatosan követem, bár a hatodik és a mostani hetedik évadot megvártam hogy véget érjen, csak utána kezdtem bele. Ez a hetedik évad nem volt rossz, de például az előző azaz a hatodik évadhoz sehol sem ért fel, az zseniálisan össze volt rakva.


Az évad lényege egyértelműen az "Új" női főszereplő "Oswin" volt, szerintem az eddigi legjobb társa egyébként, az egy amit sajnáltam hogy Cliffhangerrel ért véget az évad. Novemberben jön a folytatás ugyan de azért még is, kivárhatatlan távlat. Az előző Doctor David Tennant és a Mostani Matt Smith is hatalmas arcok mind a ketten, a folytatásban kapnak ketten egy részt ezt kíváncsian várom, remélem ketten hatalmasat alkotnak, úgy hogy nem megy a történet kárára. Azt már előre lehet tudni hogy Matt Smith nem sokáig lesz többet Doctor, elvileg a következő évadban már Peter Capaldi kapja a Doctor szerepét. Az biztos hogy nehéz lesz megszokni, na meg nehéz lesz felülmúlnia a két elődöt. Remélem jó választás lesz, és az őrült bolondos dokit ő is eltudja játszani. Oswin körül forgott az évad, még is helyet kapott benne Amy Pond és Rory is, sőt az egész velük kezdődött, de aztán valahogy el lettek felejtve. Ahogyan River Song is a végén kapott egy kevés szerepet.  Az egésszel az a bajom hogy az epizodikus történetek messze nem voltak olyan erősek vagy érdekesek mint az előző évadokban, nem voltak rosszak, de semmi epicness ami például a hatodik szezonban jött nem is kevés. Ez az évad egyszerűen csak jó volt. Nem nagyon jó, nem kiváló, nem epikus, csak simán jó. A vége azért érdekes lett és jó, de sajnos lezáratlan, nagyon várom a novemberi részt az biztos.


Ennek ellenére a sokoldalúsága miatt azt mondom hogy az egyik, ha nem a valaha volt legjobb Sci-Fi széria, annyira jól el van találva egyszerűen, annyira össze van rakva(még egy gyengébb évad is..) hogy hihetetlen. Le a kalappal nem szoktam pedig semmit túl dicsérni, vagy áradozni róla, egyszerűen ami jó az jó, és ez az egész széria az! Kiváló! Hát összességében az évadra egy erős 7/10-et adok. Annyi biztos hogy a folytatásban nekem hiányozni fog Matt Smith.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése