2013. szeptember 24., kedd

Kamisama no Inai Nichiyoubi


Azon kevés animék közé tartozott a szezonban amit fantasy révén elkezdtem, sőt annak ellenére hogy hatalmas bakik voltak benne folytattam. Rettenetesen felemás képet mutat az egész, az alapja szerintem egy nagyon jó elgondolás volt. Ez az isten elhagyja a világot, meg nem halunk meg, sírásók stb.. nem a mindennapi fantasyk közé tartozott még is számomra hiányzott belőle valami. Olyan össze-vissza lett az egész, bemutattak 1 történet szálat 5 új karival, majd hagyták őket haladtak tovább, szóval komolyan rengeteg érdekes dolog/hely volt benne, de olyan érzésem volt az egésszel kapcsolatban mint egy neverend dolog.(Itt Ai "céljára" gondolok.) A történet szálak szétvagdosása nem lett volna bűn, ha valahogy egységesen és összefüggően csinálják, mert ez minden volt csak egységes nem. Egyik történetnek a másikhoz semmi köze, ebből kifolyólag még a főbb karik is iszonyat gagyik lettek, a mellékszereplők meg egyenesen nullák, még akkor is ha volt történetük.



Hambert-es szál meglepő volt, jó gyorsan túlléptek rajta.. ott éreztem hogy a következő 2-3 részben dől el hogy az anime a jó irányba, vagy a nagyon rossz irányba halad. Hát szerintem rossz irányba ment, pedig az Orthus-os részek is érdekesen indultak, aztán megint lett belőle egy adag semmi, lezárták a semmivel, előtte két embernek adtak egy kis múltat és kész. Iskola"börtön"-ös rész gagyi lett, szinte nulla, nem is érdemes róla többet írni, jött 5 semmilyen kari, majd eltűnt. Az utolsó szál viszont meg kell mondjam tetszett, nem egy helyen meglepett a dolog, és ott ismertük meg az anime szerintem legjobb karakterét, Alice-t. Vége egyébként nagyon tetszett, még annyit hogy a legvégén volt egy mondata Alicenek, nem spoilerezem le de én telibe röhögtem a tévét 5 méterről, pedig előtte 10 másodpercel még drámai volt a hangulat. A történetekben egyébként több volt a dráma faktor nagyrészt mint a rejtély, már ha csak arra gondolok hogy első 3 történetben kiszúrták a szemünket sablonokkal és lezáratlan dolgokkal. Karakterek 90% ótvarul gagyi volt, még néha a főbb karik is, momentumuk nem volt, rettenetesen rosszul megírt karik is voltak benne (pl: Yuri vagy Scar), akik teljesen eltűntek az anime közben. Ai engem nem idegesített, először, bár már az elején kicsit vicces volt hogy 40 valamennyi sírt egyedül kiásott (kb egy nagy darab férfinak is hatalmas munka lenne), loli létére. Nem a lolival volt a gondom nála hanem a naivítással. Olyan sablon gagyinak éreztem, cuki aranyos, mentsünk meg mindenkit stb..



Opening és az Ending először nem tetszett, aztán 4-5.ik halgatás után megtetszett, sőt zenére talán a szezon legjobb openingje lett (csak zenére). Grafika nem nyűgözött le, elment, sokan oda voltak így szép úgy szép, hát 2013ban ez szerintem elvárható szint volt. Összeségében csak a világa miatt felfele kerekíttek és így gyenge 6/10-el zárt ez a sori nálam. Ha esetleg lesz második évada, talán bevállalom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése