2013. szeptember 29., vasárnap

Kami nomi zo Shiru Sekai: Megami-hen / Kami nomi zo Shiru Sekai 3. évad




Újabb Kami Nomi évad, újabb Katsuragi Keima és ennek én nagyon örültem. De sajnos az egész évad nem úgy kezdődött mint vártuk volna, és azon felül is voltak benne gyenge dolgok. Elég átlátszóan felületesen kezdett a dolog, utána is néztem, több lányt is csak átugrottak hogy egyből a Megami-Hen-es részek elejére érjünk. Kicsit utána olvastam, ha jó az infóm, akkor egyszerűen jobban látták kihagyni és rögtön a lényegre térni. De miért? Nem értem így felületes lett, nincs meg az alapnak a fele. Nem értem miért így adaptáltak, vagy akkor miért nem dolgozták fel az előtte lévő lányokat is részletesebben, akár az is jó lett volna ahogy Tenri-t dolgozták fel egy külön OVA-ban. Persze nem az időt kell húzni de azért még is, alig ismertük a többi karit, pedig részben volt nekik is szerepük. Az biztos hogy a Kami Nomi évadok közül storyban ez lett a legerősebb, ugye alapjában eddig a Kami Nomi egy epizodikus romantikus komédia volt, egy kisebb természetfeletti kiindulóponttal és főszállal. Ebbe kevertek most nekünk egy Poklos-Istennős történetet, jó lett, hozta az anime a vicces, de olykor a komoly formát is. Legnagyobb bajom a végével volt, túl könnyen zárták le, valamivel több meglepetést vártam a végére.


A másik meg a sok szereplővel, voltak jó páran, és kábé Keima-n és Haqua-n kívül mindenki beleolvadt az egészbe, egyszerűen eltűntek, sajnos még Elsie is. Újra hódításokban és az istennők keresésében hál istennek legalább láthattunk Keima taktikázást, nem véletlenül kocka géniusz a gyerek. Harcokra senki se számítson sokra, esetleg aki kedvet kap hozzá annak mondom, mert erősen romantikus és komikus az egész, viszont egyáltalán nem monoton. Romantikus-komédiák közül egyébként szerint az egyik legjobb, és a kedvencem mint széria.(Lehet a pontozásnál az elfogultság meg fog látszani.) A vége egyszerűen gyenge lett, nem is értem, oké hogy nem egy harcos anime, de könyörgöm ha már kitaláltak egy ilyen storyt mellé valamivel többet is mutathattak volna. Ráadásban ott van a természetfeletti dolgok szóval vagy jobb, vagy bonyolultabb, vagy fordulatosabb lezárást is kaphatott volna, ez olyan gyenge Happy Meal menü lezárás lett. Szóval a végét nem tudom hova tenni, főleg Keima reakcióját. Karakterek mint említettem nagyon el-el tünedeztek, de úgy kb minden lány. Így sajnos az új szereplőkről nem tudok sokat mondani, jobban mondva semmit. Vicces helyzet ide-oda, megoldhatták volna jobban is, úgy hogy ne legyen hiányérzetem ha egy karira gondolok. Szóval nem is tudom ilyen tekintetben viszont talán jobban állt neki az epizodikusság.


Azért megjegyezném hogy Keima hozta a szokásos formáját/szintjét, igaz kevesebbet láthattuk kockulni 8 gépen egyszerre, de én még mindig fantasztikus karinak tartom. Ott egy kari van nem is kell mutatni a többi 10et. Opening-Ending és a zenék része nagyon rendben volt. Egyébként az Opening különösen tetszett nekem főleg zenére, Ending sem volt rossz, de közel sem tetszett annyira mint az Opening, mert az mindent vitt. A grafika is hozta az előző évadok szintjét, bár azért voltak benne furcsaságok(Megjegyzem, előző évadok egyikét sem szezonálisan néztem, mind kettőt jóval a befejezése után BD-n). Én 8/10-et  adok neki, kis elfogultsággal, nagyon jól indult, aztán gyengült de azért egy jó anime szerintem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése