2013. szeptember 8., vasárnap

Gekijouban Hunter x Hunter: Hiiro no Genei / Hunter x Hunter Movie: Phantom Rouge


Visszatértem, félig meddig, és egy kis offal kezdek: Mostantól az animékre szánt időm jelentősen megcsappan, szóval ne várjátok (Már az a pár ember aki olvas xd) hogy napi postolgatni fogok és napi kivégzek egy-egy sorozatot. Igyekszem ahogy tudok de egyszerre összejött minden, amit végignézek úgy is firkantok pár sort.
A Hunter x Hunter Mozifilmjére nem is olyan rég jött ki magyar felirat US-eseknek hála, és le is toltam most délelőtt. Mindenek előtt aki azt hinné hogy méltó mozifilmet kapott a Hunter x Hunter az téved. Nem nevezném teljesen átdolgozásnak mert ez az egész film simán bele illett volna a Hunter x Hunter történetében, még akkor is ha valószínűleg a leggyengébb szál lett volna. A storyja is egy hatalmas sablonos fail hegy lett. Először nem hangzott rosszul hogy megismerjük Hisoka "elődjét" a másik Number # 4-es Phantom tagot, de mikor meg tudtuk ezt a képességét... a fejem fogtam. Még hogy "Isteni bábjátékos"? Sablon újjáélesztő technika egy kisebb csavarral, komolyan Naruto féle klisés szintén még hagyján lenne de ez egy HxH mozi kellett volna legyen nem gagyi Naruto. Egyébként ugyan azt tudom mondani mint az új One Piece Z mozifilm-re, sorozathoz fel sem ér kicsit se. Sőt azt is rá tudnám mondani mint a Code Geass Spinn Off mozifilmjeire mondtam: "Az eredeti sorozat szembeköpése."



Nem azt mondom hogy nézhetetlenül rossz volt mert nem, így is átlag shounenek szintjén túltesz, de azért a címhez nagyon nem volt méltó. Főleg úgy hogy most a One Piece Újvilágban (Fishman-től) nyújtott teljesítménye óta a HxH a legjobb futó shounen sorozat. Aminek nagyon örültem hogy benne volt a mozifilmben, egyrészt Kurapika, Leorio, Hisoka és Illumi. Ugye sorozatban ők Greed Island óta durván support karik sajnos. Annak is örültem hogy bemutatták végre hogy kik is voltak a Kuruták. Bár elejét szépen elhúzták azzal a 3 Kuruta klános jelenettel de végre megtudunk hogy néztek ki - még ha nagy valszeg mozi lévén fillerek is voltak -. A mozifilm legjobb jeleneteit Szerintem talán pont Killua lelki vívódása okozta - ha jól emlékszem a sorozatban pont a múltheti részben volt róla bővebben szó hogy mit-miért .. -. Bár meg kell hagyni a "Let's Train Chicken"-es Killua mutatván enyhén volt nevetséges(xD). Egész jól lezárták a dolgot. Ha nagyon beleakarnák kötni egy logic fail volt benne de no spoiler.



Új karik is voltak, Omokage a volt Number 4. Feljebb írtam képességei miatt nálam bukott kari lett, ráadásul valami nagyobb elmebeteg stílust vártam volna tőle.  Retz, akimiatt a végén volt egy nagyon "nagy meglepetés",(azért van idézőjelben mert kb annyira volt meglepő mint hogy az ég kék..) amúgy meg egy aranyos kari volt, de teljesen felesleges. Konkrétan momentuma nem volt, valakinek a valakiének a valakiének a valakije OMG. Borzalmasan megírt kari volt szegény Retz. Ha a Phantom Rouge alcím miatt bárki is azt hinné hogy Phantom társulat főszereplő volt, téved, kb szerepeltek úgy 10 percig. Grafikára sem lehet nagy panasz, hozta amit kellett. Ahogy látom MAL-on amíg kényszerpihimet töltöttem bejelentették hogy lesz még egy HxH mozi év végén Hunter x Hunter: The Last Mission címen. Remélem többet alkot a Phantom Rouge-nál. Címhez képest ez kevés volt. Pontozásban az erős 5 és a gyenge 6 között vacilláltam, de mivel kaptunk azért Hisokát legyen gyenge 6/10.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése