2013. szeptember 24., kedd

Gin no Saji


Először jót röhögtem mikor meghallottam hogy egy mezőgazdasági iskolában játszódó manga fog kapni anime adaptációt, azt gondoltam talán kifogytak a jó ötletekből a stúdiók? Aztán mikor jobban utánna néztem láttam hogy hoppá, ez Hiromu Arakawa egyik új mangája.(Aki nem ismerné Hiromu Arakawa volt a FullMetal Alchemist mangakája is.) Így úgy döntöttem belekezdek. Itt még nem tudtam mire vállalkozok. Nem mondom azt hogy rossz volt, inkább azt mondom hogy ez a stílus nekem eszméletlen mód ellenszenves volt, egyszerűen nem jött be. Ennek az animének viccesnek kellett volna lennie, de ez nem volt az, első 2-3részbe még hagyján de utánna jöttek a 20x ellőt gagyi poénok illetve még egy dolog. Komolyan előbb volt ez az anime kegyetlen (szó szerint kegyetlen), mint vicces. Nem tudom hogy a mangaka ezeket a kegyetlenebb dolgokat azért vitte-e bele hogy "felnyissa" az emberek szemét hogy milyen kegyetlenségeket művelünk, tudtunk nélkül vagyunk kb gyilkosok.




Lehet hogy túlgondolok az egészen, de egyszerűen hogy mondjam, túl igaz volt. Vissza gondolva nem kellett volna megnéznem, nem vagyok se eszement állatvédő, sőt még vegetáriánus sem leszek, de ez nekem nem jött be. Amikor simán kegyetlenség nélkül tudtak poénkodni az elment, amikor kegyetlenkedtek az viszont nem hiányzott, néha a tudatlanság áldás. Története sok nem volt, be se tudott indulna az egész, Hachiken családja is volt a témába, még is csak törtedéket kaptunk, és a többi dolog is lassan ment.(Gondolom majd a januártól kezdődő második évadban lesz valami, csak annyi a gond hogy 99,9% biztos hogy nem vállalom be a második évadját.) Grafika karakterdesing részén látszott hogy van köze a stylenak az FMA-hoz, Hachiken nagyon hasonlított Edvard Elric-re. Hachiken az egyetlen karakter akiről hajlandó vagyok írni, többi annyira gyér volt hogy említésre sem méltó, fekete hajú csak volt még aki legalább szerepet vállalt, de mint látjátok annyira jelentéktelen volt számomra hogy neki még a nevét sem bírtam megjegyezni.




Szóval Hachiken, ködös kari volt, hátteréről alig tudni, amúgy meg egy tetszetős karakter volt, egyértelműen kimagalsóan a legjobb szereplő, főszereplő lévén még is a többi annyira gyenge volt hogy kiemelkedett Hachiken. Sem az Opening sem az Ending nem tetszett, ahogyan összeségében az anime sem. Hiromu Arakawa-nak inkább fantasykat kellene írnia, abban zseniális volt. Nálam a Gin no Saji 3/10-el zárt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése