2013. december 11., szerda

Best of 2013 Part: I - Games

Gondoltam készíttek egy Best of listát az idei év Legjeiből. 5 részben fogom írni: I - Játékok; 2 - Zenék; 3 - Filmek; 4 - Sorozatok; 5 - Animék. Természetesen mivel még mindig erősen animés vagyok, ezért valószínűleg arról fogok a legtöbbet írni. Az első részt December 11.én rakom ki, az utolsót December 30-án.


Best of 2013 Part: I - Games

Év legjobban várt Játéka:

Grand Theft Auto V

Ki ne ismerné ezt a címet, a GTA egy elég híres/ismert játék. Idén adták ki, PS3-ra és XBoX-ra. Sajnos PC-re még mindig várat így azt csak jövőre fogják nagy valószínűleg. Haveromnak PS3-on megvan, kipróbáltam, egy baromi jó játék, még PS-en is gyönyörű remek küldik vannak és valami epic a Három faszi benne.


Év legnagyobb meglepetése:

Far Cry 3

Őszintén szólva nem igazán szerettem az előző részeit, úgy értem elment meg minden de semmi komoly dolog. Aztán jött ez, a Harmadik része, és valami brutálisan jó lett, mind grafikailag mind játékmenetben. Az tény hogy történetben kicsit vontatott lett, de a világa és a grafika miatt mindent meg lehet neki bocsájtani, a multija sajnos egy halom bugg volt viszont.

Év legnagyobb csalódása:

Battlefield 4

Akárki akár mit mond, szerintem ez a játék ok nélkül lett közönség kedvenc. Anno a Battlefield 3-at megvettem, és csalódtam hihetetlen nagyot benne. Ugyan az mint a CoD csak nagy pályán, hűha  Mindenki hogy le volt nyűgözve, hát én nem. Az hogy 5 percet autókázok majd kiszállok és 2és fél kilométerről kilő egy pró gyerek nem szórakoztató. Voltam olyan hülye hogy kipróbáltam a 4et is, ami semmivel nem másabb mint a 3, a 3nak egy DLC-je kb.. Grafika nem rossz, sőt egész élethű, de ha azt nézem semmivel sem jobb játék az Arma3-nál, ami egy szinte tökéletes harctéri szimulátor lett.


Év legjobbja:
Bioshock Infinite

Várt játék volt ez is, a tavaly meglepetés játéka a Dishonored után főképp. Igaz ez minden tekintetben fölülmúlta a Dishonored-et. Megjelenése előtt pár nappal már Ncore-n feszített, én kábé azonnal szedtem is, igaz az 1seeder 1500leecher arány miatt 12 órába telt leszedni. Az előző részek szöges ellentéte lett, egy felhők közt épült kb SteamPunk világ. Ahhoz képest hogy egy Unreal Engine hajtotta brutálisan szép lett még is nálam a története miatt lett az év játéka. Hihetetlen jó lett, bele lehet magad élni, igazi kaland FPS varázslatokkal satöbbi. Ráadásul nem is rövid játék.


Év legrosszabbja:
Alien Rage

Először mikor játszottam vele azt hittem hogy valami vicc, valami komolyabb látványosabb és jobb FPS lövöldére vágytam, nem erre az Unreal Turnament klónhoz. Mert hogy az volt, grafikában is és másban is. Játékmenet tért el, de valami borzasztó unalmas volt, igazából nem egy Mass Effect-et vártam tőle, de azért még is ilyet kiadni...

Év legszebb grafikája:
Assassin's Creed 4: Black Flag

Magában a játék is nagy élmény volt, annak ellenére hogy egy hónap csúszással jelent meg PC-re, de valami brutálisan jól nézett ki ez a játék. Annyira hogy azt kell mondjam még a Crysisnál is szebb lett, és jelenleg EZ a legszebb játék. Maximum beállítás mellett bődületesen nézett ki, igaz meg is dolgoztatta a vasat. Ha hangulatra is külön kategóriát csináltam volna, valószínűleg az egyedi kalózos hangulata miatt ott is első lenne. Hajócsatákat imádtam, szerencsére több az igazi lopakodós rész, ahol már nem lehet csak úgy átfutni. Sőt rengeted mindent lehetett fejleszteni, hajótól kezdve a karakteren át mindent, hihetetlen játék lett! Egyébként kategóriájában (már ha a grafikát nézem) csak a Far Cry 3, a Crysis 3 és a Batman Arkham Origins volt a közelében.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése