2013. december 18., szerda

Best of 2013 Part: III - Movies





Eljött az idő a Best of 2013 harmadik részéhez, amikbe a számomra a filmek legeit fogom leírni!
A legjobban várt Három film: 

#1: The Hobbit 2 The Desolation of Smaug
(A Hobbit: Smaug Pusztasága)
Az első rész után nagyon vártam ezt, viszont úgy döntöttem nem nézem meg a moziba inkább kivárom a tökéletes minőségű BD-t és azon nézem meg. Egyébként csak pár napja vetítik a moziban, de ahogy hallottam nagyon jó fantasy film lett.


#2: 47 Ronin

Ezt a filmet elméletileg December 26.án kezdik vetíteni, anno a trailere fogott meg jó pár hónapja, nagyon kiváncsi vagyok rá, sőt nagyon valószínű hogy megnézem a moziban is ezt a filmet egyik haverom társaságában. Annak ellenére hogy Keanu Reeves nem éppen a kedvenc színészem!

#3: Iron Man 3
(A Vasember 3)
Nagyon vártam a filmet, sőt azt is hallottam hogy iszonyat jó lett, viszont eddig még nem sikerült megtekintenem annak ellenére hogy már BD-n is kint van. Úgy terveztem karácsony-szilveszter között nézem meg, sőt talán még írni is fogok róla, mivel Robert Downey Jr. a kedvenc színészeim egyike!


Az év legjobb filmje:
Pacific Rim
(Tűzgyűrű)
Ezt a filmet én imádtam, annak ellenére hogy volt benne pár hiba, amivel egy epic filmet is varázsolhattak volna belőle. Ha lesz esetlegesen egy második része biztos várni fogom sokkal jobb volt mint a Transformers széria bármelyik része, vagy bármilyen Mecha mozifilm!

Az év legrosszabb filmje: 
After Earth
(Föld után)
Bugyuta failokkal teli sci-fi ami nem méltó ahhoz hogy egy Will Smith szerepeljen benne, számomra a Will egy kicsit vesztett a preztizséből, a Bad Boys-ban vagy a Hancok-ban milliószor jobb volt, de alapból egy ilyen fos forgatókönyvet hogy írhattak egy filmhez amiben egy Will Smith kaliberű színész szerepel? Jaden Smith is elég gáz volt, anno pár éve remekül szerepelt szerintem az új Karatekölyök-ben, de ez borzalmas volt!

Az év meglepetése:
Now You See Me
(Szemfényvesztők)
Ez a film nagyon nagy meglepetés volt, nem számítottam ettől ilyen jó filmre, pedig nem is egy zseniális színész szerepelt benne. Egyedül a legvégső trükk volt egy kicsit csalódás a filmben, de bátra ajánlom mindenkinek!


Az év csalódása:
The Hangover Part III
(Másnaposok 3)
Ezt a filmet biztosan sokan várták ismerik, az első része baromi jó lett szerintem is, egy teljesen beteg vígjáték, aztán jött a második része ami háát elégé ugyan az lett, csak tetkó helyett segbe rakták Stu-t. De most jött az évben a Harmadik része ami már szerintem teljesen nem méltó még a második részhez sem, nem véletlenül adom neki az év csalódása díjat, ez már inkább lett egy ZS kategóriás akció film, mintsem egy beteg vígjáték!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése