2013. december 15., vasárnap

Best of 2013 Part: II - Music

Jöjjön a 2013 best of második része, a zenék. Nem mindegyikről fogok külön írni, de próbálok.
Az év legjobb zenéje: 
Eminem - Survival
Eredetileg a Call of Duty Ghost-hoz készült zene lett, de nekem nagyon bejött.

Az év legjobb két OST-je:
Utopia OST


Pacific Rim OST

Az év legrosszabb zenéje IMHO:

Ylvis - The Fox (What Does the Fox Say?)

Az elején egész jó a szöveg, de utána az egész dal egy értelmetlen zagyvaság, nem értem miért szeretik annyian, elég gagyi lett. Talán még a Psy-os faszságoknál is gyatrább. Psyról majd lejjebb. 

Az év legjobb Három animés Openingje:

1#: Suisei no Gargantia - Opening [Kono Sekai wa Bokura o Matte Ita]

A Gargantia fog még kapni az animéknél tőlem címet, annak ellenére hogy egy baromi jó kezdés után gyengült az anime.

2#: "WataMote" Opening
Nem csak a második legjobb Opening címét kapja nálam, hanem az év legőrültebb Openingjét is, már ha csináltam volna róla külön kategóriát. Egyébként anno írtam róla.


3#: Shingeki no Kyojin 進撃の巨人 OP / Opening - "Guren no Yumiya"

Erről is írtam anno.  Egy gondom van vele, a zene jó, viszont egy jó Openingel és hype-vel nem lehet jó animét csinálni, ha valami vontatott! Part IV-ben írok róla, mert kapott az animéknél tőlem két címet is.

Az év legjobb paródiája: 

Instalok - AP Shaco Pentakill (PSY - GENTLEMAN PARODY)

Psy Gentleman paródiája, ami hát, nem a legjobb zene, egyszer meglehetett hallgatni de azt a nagy hypot amit a szar zenéije kap Psy hihetetlen gáz. Lényegében nem is zene, 3 sor szöveg, egy szar dubstep háttérzene, meg valami idióta tánc amit az adott klippjében kitalál. Viszont ez a AP Shaco-s paródia (League of Legends) szerintem nagyon jó lett. :D 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése