2013. augusztus 4., vasárnap

Gekijouban Ano Hi Mita Hana no Namae wo Bokutachi wa Mada Shiranai. - Ano Hana Mozi Trailer



Nem tagadom, IMÁDOM az Ano Hana-t, a legjobb drámák közt tartom számon(ahova nálam a Clannad messze nem fért be), nem mellesleg a sorozat a személyes TOP3-am, nem véletlenül. Augusztus 31.én jön a Mozi japánban, szóval feltehetőleg új év után fogjuk csak látni BD-n, sajnos. A trailert megnézve..

még mindig megvan az a brutális drámai hangulata amit imádtam, de komolyan a szőr is felállt a hátamon amikor az Opening zenét meghallottam. Ahogy láttam lesz benne új dolog is, nem is kevés, bár reménykedem benne hogy az új dolgok bele illőek lesznek, és nem cseszi el a mozifilm a sorozat hangulatát. Valamikor a közeljövőben lehetséges hogy tartok a sorozatból egy ReWatch-t, és írok róla hosszabban, mert tavaly amikor megnéztem csak pár sort vakartam AA-ra, de annyira hatása alatt voltam ott a végén hogy nem bírtam írni se többet. Brutális torokszorítóan drámai hangulata van, szóval a sorozatot mindenkinek ajánlom, sőt az egész évadot Online meg lehet nézni AA-on.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése