2013. augusztus 10., szombat

Sakasama no Patema Trailer


Na ez a trailer valami elképesztően adta. Iszonyat kíváncsi vagyok erre a mozifilmre. Elvileg egy Sakasama no Patema: Beginning of the Day című Négy részes Special a mozifilm előzetese, ami részenként Hat perces. Ha minden igaz a mozifilmet 2013. November 9.én adják japánban, vagyis jobb esetben mire a BD-je kijön 4-6 hónap, szóval sajnos még odébb van mire ezt mi élvezhetjük, pedig engem nagyon felcsigázott, ami egy mozifilmtől ritka az én esetemben. Konkrétan ez a Két perces Trailer elvarázsolt. Szó szerint, nagyon jó lett nagyon hangulatos, végre valami kicsit "földhözragadtabb" sci-fi, elsőre egy igen érdekes párossal és a trailerből is látszólag egy igen furcsa alapszituval. Ráadásban az egész hangulata engem valamiért a Sen to Chihiro no Kamikakushi-ra emlékeztet, nem tudom miért, pedig elég másnak ígérkezik. Én mindenesetre nagyon várom ezt a filmet. 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése