2014. április 21., hétfő

2014. Tavaszi szezon az első részek alapján!


A szokásos dolog megérkezik, a 2014-es Tavaszi szezon béli animékről a véleményem, az első pár rész után! Igazából, csak a Selector Infected WIXOSS és a Atelier Escha & Logy ~Tasogare no Sora no Renkinjutsushi~ maradt ki, amit mivel nem fordítanak, vagy csak később, így odébb tettem.


Akuma no Riddle

Furcsa kis sorozat, eddig két részt láttam, van egy erős Danganronpa beütése az egész cuccnak. Nagyon történet még nem indult be, egyik sem, de az már érezhető hogy lesz valami itt a két főszereplő között, az egyik már kicsit változik is.

Black Bullet

Ha már hiányoltam a szezonok közt a Seinen animéket, legalább jött ez, és látott, és egyenlőre majdnem győzött. Eléggé végtelen anime benyomása van, legalább is a világot elnézve, és három évi Novelből kétlem hogy végig érne, de remélem alkotni fog. Na meg azt is nagyon remélem hogy lesznek benne hasonló kemény jelenetek mint a második részbe, és azt is remélem hogy nem fog benne sok loli poénkodás lenni.

Blade & Soul

Egy eredetileg Koreai MMORPG-nek az anime adaptációja. Nos nagy történetre ne várjatok, eddig két rész alapján elég gyér, gyatra, na meg természetesen nagyon sablonos. Karakterünk egyébként még a történetet is alulmúlja, körülbelül Tízszer szólalt meg két rész alatt és abból Nyolcszor egy szavas mondat volt. 

Bokura wa Minna Kawaisou

Nem rossz kis komédia, környezet jó, illetve poénosak a karakterek, viszont nagyon storyról nem tudok beszélni, a főszál Usa és Kawai lesznek, de csak talán. Sajnos talán ez miatt is azt kell mondanom hogy messze nem olyan jó mint a Sakurasou!

Break Blade (TV)

Első részek alapján volt benne egy dolog amit elég nagy kihagyott ziccernek tartok. Aztán magát a storyt sem értem hogy akkor most merre is megy, mert eddig a történetről megtudunk négy mondatot kábé. Amúgy nem rossz, tetszetős csaták vannak, a szereplők is bejönnek, tehát valami fordulat (ami a filmek pontozását nézve lesz) és egy jó kis anime jön! :)

Captain Earth

Sokan elmondták hogy egy Star Driver copy, nos mivel nem láttam azt így nem érdekel egyenlőre. Mondjuk hát negatív értelemben érdekes egy anime, egy rakás dolog történt az első részben amiből semminek sincs semmi értelme. Elég nagy WTF eddig ez a cucc.

Date a Live II

Egy vagy másfél hónapja amikor az első évadáról írtam valami olyasmit említettem meg hogy ezen évad elején fog eldőlni hogy egy totális hárem sablon felé megy el vagy lesz benne valami. Nos egyenlőre két rész után azt kell hogy mondjam hogy sajnos a negatív irányba megy, és nagyon bugyuta az egész. A fanservice az meg, storyról meg természetesen volt két mondat...


Dragon Ball Kai (2014)

Hogy ez mennyire 2014? Szintem semennyire, az oké hogy újra levetítik, de legalább valami kisebb grafikai turbót adhattak volna rá. Lényegében ez semmi más csak az eredeti Dragon Ball Zed sorozatot összevágták, begyűrték 16:9-es képarányba és adtak hozzá egy jól kinéző Opening videót. Csak azt remélem nagyon hogy a Sailor Moon Remake ennél igényesebb lesz...


Fairy Tail (2014)

Hopp-hopp, jön a Hypefest!? Kicsit vártam, és nem rossz, hangulatban hozza azt a szintet amiért sikerült megkedvelni. Story is halad kissé, vannak benne érdekes dolgok, illetve az időutazós szál kissé furcsa bele tudnák kötni. De ahogy hallottam a következő arcok lesznek csak igazán ütősek. Az új grafika szerintem nem tett jót, az Opening meg egy nyávogás.


Gochuumon wa Usagi Desu ka?

Egy részt láttam, és őszintén erősen elgondolkodom hogy folytassam-e, nem rossz, de előre érzem hogy ebből az égvilágon semmi sem fog kisülni. Van pár loli, meg pár nem loli, akik poénkodnak és kész. Nem akarom előre leírni de van egy olyan érzésem hogy kár folytatni, ha folytatom...

Gokukoku no Brynhildr

Most mondjam azt hogy még akkor is ha az eleje többet vártam volna egy olyan animétől aminek a mangáját az Elfen Lied írója készíti? Első két részbe volt pár érdekesen furcsa jelenet, de az egész egy kicsit sem haladt semerre sem. Áll egy helyben, mind a két főszereplő kissé bugyuta, remélem beindul és sokkal komolyabb lesz mint amilyen most.

Haikyuu!!

Első két részt láttam, az első rész annak ellenére hogy kissé gyerekes lett nekem tetszett, pedig tőlem nagyon messze áll a Röplabda, nem szeretem igazából azt a sportot. Hangulatos első rész után egy kevésbé jó második rész jött de nekem egyenlőre nagyon is tetszik a sorozat, remélem lesz benne sport szellem és küzdeni akarás, és nem SSJ Sport lesz mint a Kuroko..

Hitsugi no Chaika

Két rész után azt mondom hogy ugyan a story nem nagy szám de kábé az egész animét a pösze beszédhibád Loli viszi el a hátán. A tagolt beszéde miatt nekem nagyon tetszik, az meg egy baromi nagy vicc hogy a Sniper Rifle a hátán nagyobb mint maga. Storyról még csak morzsák vannak, de ha egy jó kaland cucc lesz is végig nézem. Ja igen, mondtam már hogy Chaika igazi neve Trabant Chaika! 

Isshuukan Friends.

Azon kívül hogy a Storyja elég erősen hajaz az egyik Ef- évadra, szerintem nagyon jó kis cucc és nagyon aranyos is. Az Ef- évadnál egyébként jobb szerintem sokkal emberibb így az egész, bár ezt nehéz így megmondani két rész után. Szép történet így tovább, ha ezt tudja folytatni bebizonyítja hogy nem kell epic story ahhoz hogy nálam valami 8 pont felett kapjon. :D

JoJo's Bizarre Adventure: Stardust Crusaders

Mint írtam róla várós volt a cucc, nagyon is város, és az első két rész alapján nem csalódtam. Beindult egy kissé a főszál, az új JoJo-nk Kujo Joutaro egy vadállat sokkal jobban anti hős típus mint az első két JoJo, nem mellesleg meglepett hogy az "ÁrnyŐr"-ökkel jött egy proxy és normál csata keverék az animébe! Így tovább! Kujo forevaaaa.


Kenzen Robo Daimidaler

Ez az az anime amiben már egy rész után 99%-ban biztos voltam hogy dobni fogom. Iszonyat gagyi, nagyon bugyuta, értelmetlen ecchi van benne, és ezen még az sem segít hogy látszólag a DxD-t készítő stúdió benne van. Szerintem még paródiának is gyér lesz.


Kindaichi Shounen no Jikenbo Returns

Elég gyenge kezdés, egyenlőre eléggé olyan mesterkélt beütése van az egésznek, a nyomozós dolog három rész alatt csak alakulgat, és ami eddig kirajzolódott dolog nagyon bugyuta. Ahogy látom a pontozásokat ez nem csak nekem tűnt fel, de még adok neki 3-4 rész esélyt.


Mahouka Koukou no Rettousei

Határozottan tetszik eddig, páran ajánlották hogy kezdjem el, meg is tettem. Shiba Tatsuya személye nagyon bejövős, főleg hogy végre egy "többet ésszel mint erővel" stílusú karakter eddig. Bár csak egy részt láttam, de sikerült bemutatniuk a történelmet, és sikerült egy nagyon fasza atmoszférát teremtenie. 


Mangaka-san to Assistant-san to The Animation

Azon kevés animék egyike a szezonból amit nem fogok végignézni. Nagyon nem erre számítottam. Jó nem is egy Bakuman-ra de ennél mindenképp valamivel komolyabbra. A poénkodás szép meg jó, lenne ha nem monoton többször hallott szokásos poénokat sütnének el.


Mekakucity Actors

Stílusilag az egész cucc erősen hajaz a Monogatari szériára, ami nem lenne nagyon baj ha hozná a szintjét. Két rész után viszont szinte semmit sem tudunk még, kissé sok néha amit Ene csinál. Nekem egyébként nagyon bejövős a Monogatari stílusa, pont ezért remélem valami story is jön közbe és akkor (talán) egy újabb Shaft műremek van készülőben!



Mushishi Zoku Shou

A Mushishi hozza az előző évad szintjét, én tökéletesen meg vagyok vele elégedve, nagyon jó epizodikus részeket hoz. A hangulat és a világ szokásosan az epikusság határán van, és Ginko még mindig a jó öreg Ginko. :D


No Game No Life

Nem gondoltam volna hogy egy rész után tetszeni fog, pedig megtörtént, a világ egyszerű, nem nagy dobás, még is azt kell hogy mondjam baromira el van találva. A kérdés megint a történet mennyire lesz elég vagy jó. Minden esetre legalább két eléggé intellektuális karakter a főszereplő, ami eddig jót tesz a sorozatnak.


Ryuugajou Nanana no Maizoukin (TV)

Igazából kapásból az első rész nyitójelenete után valami olyasmire számítottam hogy egy Indiana Jones-os felfedező, kincskereső anime lesz. Aminek örültem volna, de eddig nem jött, bár a második rész végén azért kezdett valami alakulni. Maga az alap sem egy rossz dolog, vagy legalább is nem lenne az ha kissé komolyabb lenne.


Seikoku no Dragonar

Két részt láttam, sajnos elég gyenge két rész volt. Nagyon hajaz nekem a világa a Machine Doll, vagy éppen a Dog Days világára. Az a baj ez az egész se nem eredeti se nem izgalmas. Két kisebb dolog derült ki két rész alatt, lényegében nagyon sokkal okosabbak nem lettünk, csak és kizárólag az alapszituációt kapjuk.


Sidonia no Kishi

Kezdeném azzal hogy egy példa a többi stúdiónak hogy milyen grafikával NE kezdjünk el egy animét. Mivel itt full CGI az egész, és robotok még hagyján, de az emberek olyanok mint valami elcseszett babák. A Történet elkezdődött, csak sajnos mint mecha anime hihetetlenül klisés. Ezt igazából az sem teszi nagyon jobbá hogy magán Sidonián vannak nagyon érdekes dolgok.


Soredemo Sekai wa Utsukushii

Elég merész húzás volt a készítőktől hogy kapásból az anime első részét egy filler epizóddal kezdték. Mondjuk legalább meg alapozza az animét. A két főszereplő egész tetszetős, a fantasy világ miatt is talán de kevesebb a shoujo sablon észrevételeim szerint, és egész szép háttértörténete van egy-egy karakternek, például magának Ifriqiyah-nak.


Soul Eater NOT!

A Soul Eater NOT! lényegében az eredeti Soul Eater Spinn-Off mangájából készült sorozat. Ugyan úgy, ugyan azon az akadémián játszódik, csak más főszereplők vannak. Meg kell hogy mondjam sajnos a hangulatot nem tudja hozni, és igazából az új grafika sem segíti, sőt inkább hátráltatja ezt. Amit viszont igazán nem értek, mivel a Soul Eater manga véget ért, miért nem kapott egy full manga hű adaptációt?


Yu-Gi-Oh! Arc-V

Új YuGiOh sorozat, már megint, igazából nem lenne rossz ha valamit kitalálnak hozzá, mert már a Zexalba is ami ment elég gyér volt. Sőt igazából a DM évada óda nem volt Normálisan jó YuGiOh! Új szabályok érdekesek, főleg ez az ingázás, viszont itt is azt tudom mondani hogy egyre furcsábbak lettek csak a szabályok, mintsem jobbak. A Szörnyek is egyre gyerekesebbek kinézetre, és igazából a történet is eddig pont emiatt az Apja-Fia dolog miatt eléggé Zexalra üt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése