2014. április 1., kedd

Samurai Flamenco


Eme animét már a tavaly őszi szezon kezdete előtt bőven kinéztem magamnak, bár először igazából Josei-nek volt kiírva (és arra is számítottam, sőt még annak is indult. Ha jól tudom notaimA műsorblock-ban futott amiben általában azok vannak...) azért is kezdtem bele mert ritka a Josei és némelyik nagyon is jó volt, itt elsősorban az Usagi Dropp-ra gondolok természetesen. De így utólag te jóságos uram isten mit műveltek ezzel az animével. Nos azért nem egy animén vagyok már túl de néha ez a cucc nagyon megtudott lepni. Hogy miért? Mert alapjában véve gyenge volt, nagyon gyenge, viszont még is voltak benne események amiket nagyon el lettek találva, ezt lejjebb azért részletesebben kifejtem. Sajnos a gyér történet miatt ez semmit sem segített rajtuk. Én itt megmondanám mivel valószínűleg úgy sem lesz második évada, hogy ez az anime egyáltalán nem volt komoly. Illetve személy szerint az utolsó Tíz részt körülbelül végig röhögtem, úgy hogy azokat a részeket is amit az anime megpróbált bemutatni komolyan vagy drámaian, de szó szerint nevetségesen gyengére sikerült. Kicsit lehet spoileres lesz, de annyira gyér a története hogy szerintem senkit nem fog zavarni. Ez volt egyébként szerintem a legnagyobb hibája, nem tudott sehol és semmikor sem komoly lenni, mivel maga a története egy baromság volt. Tartalmazott fordulatot, és érezhetően próbálták erőltetni a Flamengeres dolgot, de nem ment, egyszerűen annyira furcsán és gagyin jött le minden egyes próbálkozás.



A történet az elején tetszett mondjuk úgy az első ÖT részben, nem túlozták el egy sima kicsit bolond hősünk volt, aki semmit nem tudott csak volt egy őszinte és kemény elhatározása. Ezen részek, (mármint az első öt rész) az anime legjobb részei/momentumai. Itt még komolysága is volt az egésznek és kicsit súlya is. Nem sokáig a hatodik részben jött az első Mindf*ck, szó szerint. Én nem tudom mennyi köze van a mangához, (bár mivel ugyan az a kezdésének az időpontja mint az animéjé, ezért gondolom hogy original anime volt) viszont aki kitalálta hogy lopják lényegében nem is egy Amerikai képregényes szuperhős stílusát az körülbelül el is bújhat. Ezt azért mondom mert a Hatodik részbe Masayoshi kap lényegében nem egy drága fegyvert, aminek had ne mondjam hogy mihez volt köze. Mivel már belekezdtem kénytelen leszek leírni, Batman stílus volt az, kütyük, nincs szuper erő még is valami hihetetlen módon küzd a bűnözés ellen. Ennek nem értettem a szerepét, miért kell elvinni egy természet feletti gagyi harcba az egész történetet? Ráadásul nem egyszer, négy ugyan ilyen szál volt egymás után csak mindig valami nagyobb gonosz (vagy nagyobb skizofrén pszichopata), volt az adott fő gonoszunk. Nem állt meg itt, ó dehogy. Jöttek a Flamengerek, még a nevük is tükrözi lényegében Flamencos Power Ranger-ek voltak, egy hasonló óriás robotban! Igen mert az is volt, szóval nem viccelek ezt az animét ott cseszték el ahol csak tudták, de kíméletlenül, annyi értelmetlen dolog volt benne hogy hihetetlen. Jött még egy olyan rész is ami még jobban MINDF*CKKKKKK!!!! Jöttek az UFOK hihetetlen, volt egy Flamenco UFO! Komolyan azon kapkodtam a fejem hogy melyik hülyeség a nagyobb, nincs is igazán miről beszélni, ezeket csak úgy felhoztam, mivel az anime 2-3 részes ilyen "gonosz" szálakból állt. Aminek természetesen nem sok lényege van későbbre. Pedig például voltak nagyon jó jelenetek benne, (ez az amit fent írtam) nem egyszer be tudták mutatni az Igazi Flamenco, azaz Masayoshi igazi vágyát, azt hogy tudjon segíteni az embereken, és ez nagyon is jó volt.


Sőt az utolsó részben, igaz nagyon de nagyon későn, de sikerült egy jó múltképet adniuk Gotou-san-nak. Csak sajnos mindez lényegtelen, mivel a karakterek 99% átkozottul pocsékul lett megírva. Nem egy be lett mutatva és semmi szerepe sem volt az ég világon. Gotou is ilyen volt, egy kezemen meg tudnám számolni hány olyan rész volt ahol kapott igazi szerepet. Ugyan ezt tudom mondani az MMM-es lányokra is, szórakoztatók voltak egy kissé amikor hárman szerepeltek, csak az ilyen jelenetből nem volt sok. Kicsit egyébként ugrált a stílusok közt az anime, egyszer komikus volt, egyszer elég gore (gondolok itt a mutánsokra, meg a lefejező gorillára, meg arra hogy közelről van mutatva a hányás stb.), másszor meg tepert azért hogy komolyságot belevigyen ám mind hiába. Szóval összefoglalva ez az anime bármit tett az érdektelen volt, mű/átlátszó, egyszóval gagyi. Pedig voltak jobb pillanatai nem is egy de nem tudott mit tenni a gyenge storyval. Nálam ez egy nagyon halovány anime volt a kezdés ellenére sajnos annyi gyenge dolog jött hogy 3/10-re fogom értékelni. Igazából se akció animének se komédiának nem ment el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése